Głos Twojej Marki HOT2024-08-13T20:07:09+02:00

Artysto!

Chcesz poruszyć ich serca?

By czuli, że mówisz właśnie do nich?

By słuchali Ciebie z myślą: „to o mnie”?

By przemienili się w Twoich zaangażowanych fanów?

Nie potrzebujesz po drugiej stronie obojętnych ludzi. Potrzebujesz takich, którzy przyjdą na koncert, kupią płytę oraz merch, a także będą Cię wspierać w mediach społecznościowych.
Wielu artystów rozpoczynających swoją muzyczną przygodę, a nawet takich, którzy są w branży już długo, nie ma pojęcia o sprzedawaniu muzyki.
Zdają się na przypadek, działają intuicyjnie, robią tak jak się im wydaje, że zadziała.
Jak to się kończy?
Frustracją. Przepalaniem budżetów. Robieniem pustych przelotów.
Narzekaniem na małe zasięgi. Na to, że „nic się nie dzieje, innym się udaje, to niesprawiedliwe”.

A przecież chcesz być dostrzeżony i uznany.

Widzisz, gdy idziesz ze swoją muzyką do świata, przestajesz być jedynie artystą. Wchodzisz w tryb dostarczyciela oferty handlowej.
Masz wówczas dwa wyjścia: albo wyciągniesz z kieszeni pieniądze i zatrudnisz kogoś, kto umie sprzedawać (a znalezienie kogoś takiego do łatwych nie należy) albo… sam zaczniesz robić to dobrze. Jest to nie lada wyzwanie.  Szczególnie w tak nieprzewidywalnej i niedemokratycznej branży jak szołbiznes.

Naprawdę dobre sprzedawanie muzyki nie opiera się wyłącznie na intuicji. Intuicja, owszem, wspiera, ale są narzędzia, które sprawiają, że cały ten proces nabiera kosmicznej prędkości. I wcale nie chodzi o tabelki w Excelu, techniki perswazji czy, nie daj Boże, manipulacji.
Chodzi o fascynującą podróż w głąb siebie, która pomoże Ci odkryć co masz do powiedzenia i powiedzieć to w taki sposób, by odnaleźć swoje plemię.

Nauczę Cię tego. Pokażę jak możesz dookreślić głos swojej marki. (Ponieważ jesteś marką.) I zachować przy tym autentyczność. A niekiedy… w ogóle ją odnaleźć.

Jak będziemy pracować? Poprzez archetypy czyli ponadczasowe jakości, które mamy w sobie jako ludzie, twórcy i dusze. Poprzez uniwersalne kody, które łączą nasz przekaz z duszami naszych odbiorców. Brzmi tajemniczo? Niedługo przekonasz się, że masz w sobie to wszystko, potrzebujesz to jedynie rozpoznać oraz uporządkować, a ja Ci w tym pomogę. Gdy tak się stanie, Twoja sztuka i Twoja komunikacja wejdą na wyższy poziom.

Dam Ci wiele praktycznych przykładów. Powiem z jakiego archetypu komunikuje się: Sanah, Dawid Podsiało, Doda albo Nosowska.

Korporacje z milionowymi budżetami sięgają do tej samej tajnej wiedzy i używają tych samych narzędzi, które i Ty możesz poznać. Wykorzystują te same mechanizmy wiedzy psychologicznej, by zaspokoić potrzeby swoich odbiorców. I mają wyniki.
Nie porównuję Ciebie, Artystycznej Duszy do korporacji. Mówię tylko, że możesz działać równie skutecznie (na miarę miejsca w którym się znajdujesz.)

Dowiesz się o czym jesteś Ty i Twoja sztuka, na jakim etapie rozwoju jesteś obecnie, jak wycisnąć więcej z tej cytryny oraz jak pozbyć się tego, co Cię blokuje – w czym pomoże Ci PRZEWODNIK MARKI, który stworzysz w trakcie lekcji.

Sprawdź, ponieważ…

To Jedyny Taki Materiał Na Rynku!

ta lekcja jest genialna, ja nie zasnę dzisiaj… zdecydowanie tutaj potrzeba czasu, aby się zmierzyć z na(wy)celowaniem kierunku(w kierunek) „jakości” i tak konkretnej pracy jeszcze nie wykonałam – przeorane moje pole – „twórczo-chciejsko-motywacyjno-robocze” na maksa, upocone pachy, wypisany długopis …
Niezwykle sprawnie wszystko łączysz i znakomicie to czujesz – chylę czoła i dziękuję za te wszystkie treści, oczywiście, jak rozwikłam swoją zagadkę, to się odpowiedzią podzielę, póki co gdzieś krążę pomiędzy galaktykami „jakości” 😅
Emilia

Ja powiem krótko: D mi urwało. A jestem w połowie. Ilość treści, wartości i pola do eksploracji – kosmos! Dzięki P a za to, ze dzielisz się własnymi przemyśleniami po prostu czapki z głów 🙂 przykład o odwadze zostawił mnie kompletnie oszołomioną.. w sumie słuchanie Ciebie jest jak picie wina – zaczyna się smacznie i przyjemnie a im dłużej tym więcej myśli filozoficznych, bardziej w głowie szumi aż w końcu musisz powiedzieć „basta bo więcej już dziś nie dam rady” 😂

Agnieszka

Nazywam się Patrycja Kosiarkiewicz i od 25 lat zarabiam na życie pisaniem piosenek.

Moje programy są nie tylko szkołą warsztatu. To PRZEDE WSZYSTKIM mocne lekcje rozwojowe sięgające w głąb Ciebie.

Dlatego rekomenduję je Artystom, którzy mają gotowość, by spotkać się ze swoją Duszą.

Lekcje, które proponuję Ci w tej ofercie są zwiastunem programu Spełniony Artysta, Dostatni Artysta jaki prowadzę wraz z Izą Biernat. Program ten, jeśli wierzyć słowom uczestników, jest „przewrotem kopernikańskim na rynku edukacyjnym w tej branży”.
15 kwietnia – premiera!

Jak działa platforma? Nigdy nie kupowałam kursu online.2023-09-20T07:49:43+02:00

Podjęłam współpracę z polskim dostarczycielem usługi, WebToLearn. Jest to przejrzysta i zaufana platforma. Po przejściu procedury logowania, znajdziesz się w prywatnym kokpicie w którym jest wszystko, co dla Ciebie przygotowałam. Możesz zmienić hasło i prywatne ustawienia. Jeśli na co dzień używasz Internetu, to nie wydaje się, żeby poruszanie po platformie sprawiło Ci trudność. Jeśli jednak coś będzie niejasne, napisz na kursy@patrycja.pl, a ja postaram się rozwiązać problem.

Czy dostanę fakturę?2024-04-01T10:44:40+02:00

Jasne, faktura zostanie wygenerowana po zakupie i wysłana na mail podany przy rejestracji. Nie można zakupić moich produktów bez podania danych osobowych koniecznych do wystawienia faktury, dlatego wpisz je, proszę, w formularz. Są one bezpieczne, o czym informuję szczegółowo w Polityce Prywatności. Jeśli chcesz, by faktura była wystawiona na firmę, podaj wszystkie dane od razu. Zwróć uwagę, że obecnie nie jest możliwa zmiana faktury z osoby prywatnej na prawną. Jeśli korzystasz z płatności podzielonej, otrzymasz ode mnie osobne faktury za każdy okres dostępu. Wszystkie podane ceny są cenami brutto, więc przy kasie nie czekają Cię żadne niespodzianki.

Co to znaczy, że lekcje są zwiastunem programu Spełniony Artysta, Dostatni Artysta? Co to za program?2023-09-24T18:02:35+02:00

Program SADA jest dużym programem rozwojowym, który pomaga artystom przekuć ich ukochane muzykowanie w zawód. Niestety wielu z nas w pewnym momencie zdaje sobie sprawę, że posiada kosztowne hobby a nie sposób na życie. W programie pokazujemy wraz z Izą Biernat jak wyjść z tego impasu. Jaką pracę koniecznie trzeba wykonać, czego się nauczyć i do czego odważnie stanąć. Pozwól, że po prostu zacytuję Łukasza, uczestnika I edycji programu: „Kurs SADA to absolutna podstawa dla wszystkich, którzy chcą na poważnie(j) podejść do swojej muzycznej działalności. To biblia, która pomaga uniknąć masy błędów, zaoszczędzić czasu na wyważanie otwartych drzwi i odkrywanie Ameryki, w jaki sposób funkcjonuje showbiznes. Dla tych, którzy zajmują się swoją sztuką półprofesjonalnie lub żyją już z tego, ten kurs to kompendium i instrukcja, jak wejść na wyższy level. To wreszcie PRAKTYKA – konkretne przykłady, analiza możliwości, warsztat, zadania, weryfikacja postępów.”

Lekcje, które masz przed sobą mają w zamyśle pokazać Ci pewną filozofię jaka za tym wszystkim stoi i pozwolić Ci zrobić Sprawdzam.

Przejdź do góry